Vacature 43097400

1 december 2013 - Bangkok, Thailand

Op de nationale vacature bank zagen we onderstaande advertentie

Vacaturecode: 43097400

Functiegroep: Reizen/Ondernemen

Functie: Avontuurlijke Zuidoost Azië reiziger(s)

(Deze vacature is ontstaan wegens een standplaatswijziging van het huidige team naar Australië)

Branche: Ontspanning/Entertainment/Vrije tijd

Dienstverband: Bepaalde tijd, 3 maanden

Uren: Fulltime XXL (168 uur per week)

Opleidingsniveau: Maakt geen reet uit

Carrièreniveau: WTF?

Geplaatst op: Zondag 1 december 2013

Standplaats: Zuidoost Azië

Functieomschrijving

Heb jij aantoonbare ervaring met reizen? Niet nodig. Voor dit avontuur zoeken wij reizigers met een hands-on mentaliteit. Jij staat aan de basis van je eigen avontuur. Wat ga je doen? Je pakt het vliegtuig of de trein richting bijvoorbeeld Beijing. Je bedenkt, ontwikkelt en voert je eigen plannen uit. Je activiteiten zijn gericht op genieten, contact zoeken met andere reizigers en grip op je eigen leven houden. Je benadert de lokale bevolking en nieuwe culturen op een vernieuwende manier. Je bedenkt en optimaliseert je eigen zelfvoldoening. Je beheert (met wisselend succes) het budget en werkt met geen/beperkte planning omdat iedere dag dan weer anders is. Daarnaast ben je analytisch sterk en kun je 's avonds uitstekend onder het genot van een biertje de afgelopen reisdag doornemen. Af en toe word je opgelicht en dagelijks moet je ervoor zorgen dat je je opgefokte Hollandse snelheid inwisselt voor Aziatische relaxedheid. Zie bijgevoegde beelden.

Functie-eisen

Wat wordt van jou verwacht?

• Je leeft met de dag

• Je geniet

• Je houdt van eten

• Je maakt contact

• Je gaat voor avontuur

Bedrijfsprofiel

Reizen is onze passie. We kunnen met geld omgaan maar af en toe ook niet (vooral als het heel leuk wordt). We zijn culinair ervaren en houden van een goede straat BBQ in Beijing, een frisse fruitshake in Luang Prabang maar ook van een lekkere papaya salade in een strandtentje op Ko Chang in Thailand. Met een professioneel team (2 pers) genieten wij van ons reizigersleven met de beste service en een hoge klanttevredenheid aan jezelf. Dit doen we met een team van twee gemotiveerde medewerkers die 'je eigen regie' centraal stelt.

Over ons

Hoebie travel promoot een gezonde levensstijl door met/van elkaar te genieten op deze zichtbaar aantrekkelijke ontdekkingstocht door Zuidoost Azië. Hoogwaardige service, culinaire dineetjes en hoge mate van eigen tevredenheid. Dat zijn onze drijfveren.

Wat wordt jou geboden?

• Heel veel voldoening

• Een prettige informele reissfeer

• Voldoende mogelijkheden om te genieten

• Regelmatig met beide benen weer landen op aarde

• Weg van de NL snelweg (zonder 'sleur' hut)

Ga jij genieten? E-mail dan je sollicitatiebrief en cv met pasfoto naar [email protected] of bel voor meer informatie over de functie met Hanneke. P.s: geen standaard sollicitatie graag. Verras ons! Je leeft tenslotte maar 1 keer!

1. Steven:
    Hahaha, +1
    Ik zal mijn CV en sollicitatie opsturen!
  2. Ilona:
    1 december 2013
    Het meest briljante verhaal dat ik in tijden heb gelezen, haha. Geweldig!
  3. Joop:
    1 december 2013
    Volgens mij zijn jullie in Laos iets te fanatiek door de opiumvelden gelopen.
    Tijd om weer met beide beentjes in de lucht te hangen down under
  4. Tony:
    1 december 2013
    Geweldig deze vacature!!;Ik ben benieuwd hoeveel "aanhangers" jullie ontvangen mogen.
  5. Rob en Kim:
    1 december 2013
    Ik zou heel graag solliciteren.... maar helaas!
  6. Lexie&Mai:
    super!
    foto is niet nodig denk ik, proost!
    goede reis naar de sleurhut op wielen. live your life, enjoy, we miss you ;-)
  7. Bertus den Bungelaere:
    Hallo Ruud en Hanneke .
    Het begint aanlokkelyk te lyken , ben hier al helemaal van de sneeuw doorgesnoven , zal aan Joost vragen of ik er een tydje tussen uit mag .
    groetjes Bert.
  8. Marion:
    2 december 2013
    Bij deze solliciteer ik. Alleen wil ik graag het aantal uren per week met u persoonlijk toelichten. Foto op verzoek. Mvg carpe diem